بسیج مرودشت

وبلاگ خبری تحلیلی مذهبی بسیج مرودشت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ بسیج مرودشت خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

بسم االله الرحمن الرحیم

بیش از 3ماه از نصب المانی با نقوش اسماء الله وائمه اطهار (س) در خیابان حد فاصل حضرت رسول (ص) می گذرد ،اما پرسشی که این روز ها برخی شهروندان را با علامت سوال مواجه می کند،این است که این المان نماد چیست ؟

 

برخی از شهروندان در یاداشتی و ارائه تصاویری ،آن را احتمالا نمادی از شیطان پرستی  می دانند که با ارائه مطالبی به معرفی آن پرداخته اند .

امابایستی از مسئولین شهرداری بویژه روابط عمومی آن پرسید آیا ضرروتی نداشت که برای نصب این المان در قالب بروشور یا تابلویی به معرفی آن پرداخت می شد تا این روزها ذهن افراد دچار شایعاتی نگردد؟

این درحالی است که به گفته برخی ،اگر این المان نمادی از شیطان پرستی است ،آیا مجریان  و طراحان آن ،که با هزینه بسیاری در این مکان نصب کرده اند، آنهم در مسیر بیشترین اماکن مذهبی شهر، چه پاسخی خواهند داشت.

به هر حال ضروری به نظر میرسد که  مسئولین شهرداری وبویژه روابط عمومی آن در جهت روشن کردن افکار عمومی هرچه سریعتر پاسخگو باشند تا انعکاس این اخبار  مشکلات بعدی به دنبال نداشته باشد.

پایگاه خبری تحلیلی سلام مرودشت نیز در این باره نوشته است: نماد مذکور شباهت عجیب و نزدیکی به یکی از معروفترین نمادهای ماسون ها یعنی همان شیطان پرستان دارد. این نماد بی شباهت به نماد ابلیسک نیست؛

برای خواندن ادامه گزارش به ادامه مطلب بروید

 

 

ادامه مطلب

بسم الله الرحمن الرحیم

احمدی شهردار مرودشت شد

داریوش احمدی شهردار مرودشت شد.

به گزارش "ندای مرودشت" آخرین اخبار رسیده حکایت از آن دارد که شورای چهارم شهر مرودشت، تصمیم گرفت که داریوش احمدی را به عنوان شهردار مرودشت انتخاب کند.

داریوش احمدی که دارای مدرک دکترای جغرافیا و برنامه ریزی شهری از دانشگاه اصفهان می باشد، توانست در دوره چهام انتخابات شوراهای شهرو روستا،به عنوان نفر اول به پارلمان محلی وارد شود.

همچنین احمدی  توانست در انتخابات هیات رئیسه، کرسی ریاست شورای چهارم را با کسب بیشترین آرا از آن خود کند.

شایان ذکر است با انتخاب احمدی، فریدون اتابکی عضوی که با کسب رتبه 12 نتواتست وارد شورا شود، از عضویت علل البدل خارج و به عضویت اصلی این شورا در می آید

بسم الله الرحمن الرحیم

سه کاندیدای دیگر پست شهرداری مرودشت، برنامه های خود را اعلام کردند.

 عصر یک شنبه 21 مهر، در ادامه جلسات انتخاب شهردار سه نفر از دیگر کاندیداهای پست شهرداری، اعضای شورای اسلامی با حضور در شورا به بیان دیدگاه ها و برنامه های خود پرداختند.

 چنگیز نجاتی، سید مختار امیری وحمید رضا باد آهنگ از جمله کاندیدا هایی بودند که پس از عیسی بهمنی حیدرآبادی از برنامه های خود دفاع کردند.

 مختار امیری سابقه شهرداری شهرهای سپیدان و سیدان، حمید رضا باد آهنگ سابقه شهرداری مرودشت و چنگیز نجاتی سابقه 14 سال عضویت در شورای اسلامی شهر مرودشت را در کارنامه خود دارند.

 منبع: خوشه مرودشت

بسم الله الرحمن الرحیم

شمارش معکوس انتخاب شهردار توسط شورای شهر مرودشت آغاز شد

 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مرودشت، جلسه اعضای شورای شهر به منظور انتخاب شهردار جدید، 20 مهر ماه در محل ساختمان شورای شهر برگزار گردید.

 

همچنین با توجه به مشخص شدن گزینه های شهردارمورد نظر، دعوت از کاندیداها از نقاط مختلف کشور شروع شد.

 

از کاندیدا هابه نوبت جهت ارائه طرح ها و برنامه های خود، دعوت به عمل خواهد آمد و اولین گزینه مورد بررسی، عیسی بهمنی حیدر آبادی است.

 

این کاندیدای شهرداری مرودشت، دارای مدرک لیسانس از اصفهان که از جمله سوابق کاری وی را می توان رئیس راه و شهر سازی شهرستان اصفهان، معاون اداری مالی مسکن و شهر سازی استان اصفهان، مدیر کل روستایی استانداری اصفهان و ... نام برد.

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه